Непотрібна співробітниця - це її проблеми або колективу?

User Rating: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Проблема непотрібної в колективі людини

Ти, напевно, помічала, що трудовий колектив нагадує бджолиний вулик або мурашник, де кожен чітко виконує свої обов'язки. Тут суворе підпорядкування і своя ієрархія, у кожного свої функціональні обов'язки.

Всі працюють чітко, злагоджено, з повною віддачею, і тільки одна співробітниця, що не влилася в колектив, і віддалена від всіх інших фахівців. У тебе, напевно, теж таке було в колективі, де всі разом вирішують одну виробничу задачу, а нова співробітниця не була прийнята в колектив, і позбавлена спілкування?

Непотрібна співробітниця - це її проблеми або колективу?

Згодом стає ще гірше, співробітниця сама цурається колег по роботі, відчуває себе в замкнутому просторі і ні з ким не спілкується. Що ж відбувається, чому таке ставлення до неї з боку інших працівниць? Давай спробуємо розібратися в цій ситуації, щоб ти не допускала подібних помилок і ніколи не перебувала в «зоні відчуження».

Що кажуть психологи?

А вони кажуть, що подібні випадки не сприйняття співробітника колективом пов'язані з низькими діловими якостями, з непрофесіоналізмом, та з характером людини. Якщо професіоналізм і компетентність придбаються не тільки у ВНЗ або навчальному закладі, а й разом з практичним досвідом, то комунікабельність повинна вироблятися з дитинства.

Непотрібна співробітниця - це її проблеми або колективу?

Це зовсім не означає, що співробітниця повинна розповідати колегам про свої домашні проблеми, або про хобі та захоплення. У кожного свої проблеми і відкриті питання, а на роботі треба займатися функціональними обов'язками. Але от питання в рамках виконання поставленого завдання, про звіт або акті, наказі або ще іншому нормативному документі, повинен охарактеризувати нову співробітницю з позитивного боку. Хоч трохи, але все ж компетентним виконавцем, який цікавиться діяльністю підприємства.

Це дуже важливо, не самостійно намагатися вирішити складну дилему, а звернутися до колег по медичну допомогу. Зробити це можна досить просто, коли сказав: «А на колишньому місці роботи, у нас звіти складалися за іншою формою, як мені зараз рознести цифри по графам?». Хтось із колективу обов'язково дасть рекомендацію, як вчинити в тій чи іншій ситуації, і можна вважати, що перший контакт відбувся.

Непотрібна співробітниця - це її проблеми або колективу?

Ініціатива повинна виходити від самої співробітниці, а колектив не повинен залишатися байдужим, а допомогти колезі адаптуватися.

Тому проблема зайвої людини, це обопільна проблема, як фахівця, так і трудового колективу, тому вирішувати її треба спільними зусиллями. І тоді на ділянці, в цеху, відділі, не виникатиме зон відчуження, а всі співробітниці будуть виглядати, злагодженим працездатним механізмом. Як вулик бджіл або мурашник.

Простые Рецепты для Мамочек

Title User

Title Cart