Важливі рекомендації для одиноких дам які збираються заміж
Напевно у кожної жінки є подруга, яка не зазнала щастя (або нещастя?) сімейного життя. При зустрічі вона починає скаржитися на самотність, на відсутність регулярного сексу, на те, що про неї нікому піклуватися, про бажання бути коханою і неповторною. Природно, що моральна і сексуальна незадоволеність подруги незабаром переростає в якусь озлобленість на навколишній світ, події, людей. В такому випадку залишається тільки поспівчувати їй і заспокоїти філософським питанням «А навіщо тобі потрібен шлюб?». Тим більше що з такими запитами «Бути коханою», «Хочу, щоб про мене піклувалися», «Хочу сексу», тощо, шлюби довго не існують, і незабаром переростають в розірвані сімейні відносини.
Цю ситуацію проаналізували автори книги «Забий на любов», і зробили відповідні висновки і рекомендації.
Якщо сильно хочете заміж, то шукайте партнера по бізнесу
Ми звикли називати другу половину (офіційну чи ні), ємним словом «партнер». Це стало звичним терміном, а також ще й тому, що ми справедливо вважаємо, що міцне партнерство є гарантією будь-яких якісних відносин. У цьому питанні наші почуття поділяються - душа жадає романтичних відносин і вічної любові, а мозок підбирає надійного партнера для подальших ідеальних відносин. І як варіант, розум, немов пошукова система, пропонує вам партнера по бізнесу в якості супутника життя.
На це є свої підстави. Якщо, не дивлячись на кризу в економіці, тотальні перевірки і жорсткий пресинг контролюючих органів, ви зумієте зберегти загальний бізнес і навіть підняти його на новий рівень, то і в сімейному житті впораєтеся з усіма труднощами та нюансами. Але це зовсім не означає, що якщо ваш партнер по бізнесу цікавий вам тільки як ділова та активна людина, а в особистому плані ви до нього не маєте ніяких симпатій, що треба відразу вибирати його в якості єдиного кандидата на вакантну посаду чоловіка.
Любов не може довго проіснувати, якщо претендент ігнорує свої обов'язки, не здатний прийняти розумних рішень, не обов'язковий та не пунктуальний, а також не виконує свої зобов'язання, то вашим довгостроковим цілям не судилося збутися.
Тому, при виборі претендента на руку і серце, слід використовувати бізнес-підходи, застосовувати такі маркетингові інструменти і стрес-тести, як ніби ви вибирали собі довгострокового інвестора або партнера по бізнесу. Оскільки ставки, як у розвитку і збереженні бізнесу, так і в сімейних питаннях, досить ідентичні. Якщо молодятам не вдається пережити фінансові проблеми, що тягнуть за собою конфлікти, образи і холод у відносинах, то станеться як в бізнесі - повний розрив, корпоративний спір і припинення спільної діяльності.
Іншими словами, ситуація з відбором претендента для заміжжя, дуже нагадує конкурсний відбір на вакантну посаду.