П’ять основних помилок, що затягують привчання до горщика

User Rating: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Час ходити на горщик –  прийшло, а методика швидкого привчання за 1,2 і 7 днів не працює.

Намагаючись прискорити навчання, батьки роблять помилки, що впливають на результат.

У статті розглянуті:

  1. П’ять основних помилок, що затягують привчання до горщика.
  2. Як діяти, щоб навчити швидко і без стресу?

Форсувати події

Знайомство з новим предметом може статися в будь-який час, мало не з народження. Але слід розуміти, що до 1,5-2 років, малюк не здатний контролювати природні процеси сечовипускання і дефекацію.

П’ять основних помилок, що затягують привчання до горщика

Завищене очікування може звести на «ні» всі старання, і перетворити кожне «досягнення» в череду невдач. Якщо дитина, до зазначеного віку, буде сидіти на горщику, і все вийде, це дуже здорово. Важливо підтримати, похвалити, викликати інтерес, ніж стимулювати до наступних подвигів. Але якщо малюк зміг все зробити правильно, не варто очікувати, що навчання закінчено. Буде неправильним змушувати або саджати насильно, адже перший раз, це – перемога.

Орієнтуватися на чужу думку

Думки сторонніх людей сильно впливають на модель виховання в сім'ї. Вони викликають самі неприємні почуття від власної нікчемності, відчаю, невміння знайти підхід до своєї дитини. Не варто засмучуватися, якщо малюкові скоро два роки, а він до цих пір ходить на прогулянку в одноразовому підгузку. Засуджувати і роздавати поради – фішка старшого покоління. Більшість мам, вже дотримуються сучасного підходу до даного питання, тому як самі випробували великі труднощі, перш ніж їх діти цьому навчилися.

П’ять основних помилок, що затягують привчання до горщика

Чи сварити за «промах»?

Причин, чому дитина «цього» не зробила, безліч. Найпростіша – забула, тому що пам'ять, в цьому віці, ще не достатньо розвинена. Загралася або вирішила перевірити, а що буде якщо ..., та інше. Лаючи його за такі «промахи» можна не тільки зіпсувати з ним відносини, але і викликати різні психосоматичні захворювання, від енурезу до запору. У період до двох років краще працювати над встановленням надійної прихильності, про яку не може йти мова, якщо постійно дратуватися і злитися.

П’ять основних помилок, що затягують привчання до горщика

Виявляти наполегливість

Принципово наполягаючи, можна затягнути навчання, і привчити відразу до горщика. Малюк не тільки не освоїть новий навик, але і розлютиться на такий важливий предмет. Якщо помилка допущена, вихід один – почекати, згодом погані спогади забудуть і тоді варто починати робити нові спроби. Так можна довго псувати собі нерви, а «чаду» психіку.

П’ять основних помилок, що затягують привчання до горщика

Пустити все на самоплив

Освоєння горщика – це навичка, яку малюкові необхідно прищеплювати. Саме батьки або люди, яким він довіряє, формують звичку «справляти нужду» правильно. У два роки дитина вже добре розуміє мову, у нього сформований активний і пасивний словниковий запас. Важливо, час від часу, розповідати, показувати, вчити на рівні гри, як користуватися горщиком. Він може показати жестом, сказати, проявити властиві бажанням сходити в туалет. У кожного малюка існують свої ознаки, важливо вчасно звертати увагу, і при будь-якому зручному випадку намагатися їх вчити. Чи не дратуючись і не нав'язуючи ідеї, можна не помітити, як «чудо» відбудеться.

П’ять основних помилок, що затягують привчання до горщика

Як прискорити процес привчання до горщика?

  1. Ознайомити з горщиком. Дитина повинна знати, що такий предмет існує, варто вказати на його призначення, при необхідності пограти – посадити туди улюблену іграшку.
  2. Періодично пропонувати горщик малюкові, нагадувати делікатно, за відмову не сварити.
  3. Горщик має перебувати на видному місці.
  4. Найчастіше залишати дитину голою або в трусиках, щоб вона могла вивчити фізіологічні особливості свого організму.
  5. Хвалити за кожну спробу, багато і щедро, від душі. Психологія вважає, що діти прагнуть відповідати тому, що говорять батьки.

На завершення

Кожен індивідуальний. Хтось навчиться швидко, хтось не дуже, підходи теж різні, помилки – однакові. Важливо, вибудувати стратегію навчання адаптовану під певну дитину і не допускати того, що даний процес може гальмувати. А в підсумку вийде, що за помилки, батьки, будуть звинувачувати не себе, а дитину!

Простые Рецепты для Мамочек

Title User

Title Cart